Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  شنود ردياب؛ردياب قلاده اي؛نصب دستگاه شنود مخفي؛دستگاه شنود خيلي ريز؛قيمت دستگاهدشنود سيمكارتي شنود ردياب؛ردياب قلاده اي؛نصب دستگاه شنود مخفي؛دستگاه شنود خيلي ريز؛قيمت دستگاهدشنود سيمكارتي

فروش بهترین رکوردر سونی و ردیاب شنود دار خودرو

نصب دستگاه شنود در منزل 09924397364

شنود ردياب

بهترين شنود gps دار حيواني 

 

شنود ردياب حيوانات يك فناوري مدرن است كه به انسان‌ها كمك مي‌كند تا حيوانات را به‌راحتي پيدا كنند و آن‌ها را پايش كنند. اين فناوري به‌صورت دستگاه‌هاي كوچك يا بتراكتورهايي كه به حيوانات با قلاده متصل مي‌شوند، امكان جمع‌آوري و انتقال اطلاعات مربوط به موقعيت حيوانات فراهم مي‌كند.

 

با استفاده از شنود ردياب حيوانات، محققان مي‌توانند به بهترين شكل ممكن از رفتار و حركات حيوانات در طبيعت آگاه شوند، منطقه‌هاي محافظت‌شده را مديريت كنند و از حيوانات در معرض خطر و از بين‌رفتن نگاهداري كنند. همچنين، اين فناوري مي‌تواند به آموزش و آگاهي عمومي از نقش حيوانات در اكوسيستم‌ها كمك كند.

 

در كل، شنود ردياب حيوانات يك ابزار قدرتمند و مؤثر براي حفاظت از حيوانات و محيط زيست است كه بتواند به دقت بالايي حركات حيوانات را پايش كرده و اطلاعات مفيدي براي كاهش تهديدات موجود در محيط زيست فراهم كند.

 

اين ردياب شنود دار سكه اي كوچك كه مناسب حيوانات و حتي افراد الزايمري؛سالمند و كودك هستن هم فوق العاده مناسبه و اين دستگاه به داشتن GPS ميتونه جلوگيري كنه از ربوده شده و يا گم شدن حيوانتون:)))

 

جاسوسي دستگاه شنود و ردياب رو از اسپاي كالا تهيه كنيد و خريد ردياب شنود دار صدا از راه دور ديجي كالا و ردياب حيواني GPS دار باسلام يه باور غلط و دوروغه.

 

اين دستگاه شنود سيمكارتي بدون نياز به شارژ نيست و نگهداري شارژش در حالت آنلاين 3 روزه و در حالت استندباي تا 7 روز شارژ نگهداري ميكنه و ضد آب و ضد ضربه و ضد گرد و غبار هم هست.و حتي ميتونيد از طريق پيامك لوكيشن دريافت كنيد و حتي ميتونيد لوكيشن هاي تردد شده در گذشته رو ببينيد.

 

شماره تماس:

09924397364 

 

آدرس سايت:

http://spkala.com/

 

تلگرام اسپاي كالا:

https://t.me/Spykala

 

واتساپ اسپاي كالا:

https://wa.me/+9809924397364


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1403/3/7 ساعت: ۱۳ توسط:spykalaa903 :